papatyaanne2 Günaydın kızlar 😌 kışlık montlar botlar vs. Ürünler mağazalarda ne zaman gelir acaba ? Bilgisi olan var mı kızım için bakacağım beden olarak mağazadan bakıp internetten almak istiyorum.
KuzeyinAnnesi03 papatyaanne2 çarşıda yavaştan çıkmaya başlamış canım ben öyle görmüştüm çok şükür ben rahatım bu sene almayacağım
papatyaanne2 KuzeyinAnnesi03 bakarım canım teşekkür ederim, kızımın küçüldü montu 🥹 çok çabuk büyüyorlar
yoncaburak papatyaanne2 2 ay önce civilde indirim vardı kızımın kışlıklarını aldım ben yazın kışlık kışın yazlıklarını alırım hep daha uyguna gelır suan kış gelse kızımın herseyı hazır
livanurvealpinannesi61 yoncaburak en iyisini yapıyor sunuz. Bende öyle yapmak istiyorum ama eşim kışa daha var diyor. Okul için kıyafet alacaktım fiyatlar uygunken eşim bırakmadı alayım şimdi de fiyatlar arttı aşırı
yoncaburak livanurvealpinannesi61 valla yarı yarıya fark ediyor kışın 30 40 TL’ye tişört şort aldım bu yaz giydirip giydirip çıkardım kış içinde 100 TL ye swetler 200 TL ye takımlar vardi aldım kışlık işini de halletmıs oldum köyde yaşıyorum çocuğumla kışın her zaman merkeze inme şansım yok