Kızlar 1 yaşındaki kızım 1 aydır kakasını sert yapıyor büyün insan gibi yapıyor doktpra gittik 2 tane şurup verdi onlarıda içiriyorum ama hala daha düzelmedi kakası aynı yapıyor şimdi yarın tekrar götürcem doktora daha önce böyle bişey başına gelen varmı