isimsiz111 Adetim 5 gün gecükti normalde günü gününe olurum dün test yaptım ama negatif böyle olup pozitif çıkan var mı
Diva isimsiz111 5 gün değilde 1 gün geçiktim erken gebelik testi yaptım farklı markların hepsi negatifti kan verdim 17 değeri ile öğrenmiş oldum beli değerin altındakıleri testler algılamıyor
SeverusSnape isimsiz111 gecikme 10 günü bulursa testi tekrarlayın veya kan verin, daha kesin sonuç alırsınız. Hayırlısı olsun hakkınızda :)
Diva isimsiz111 bence imkanız varsa gidip verin kan hani gebelik varsa ona göre vitaminlere başlarsınız ona göre hareket edersiniz
isimsiz111 Diva 10 günü bekleme düşüncesindeyim şuan kan verme gibi bi imkanım şuan yok sağlık ocağım biraz uzakta