betus52 Ben gecen sene eylülde yaptırdım kolonoskopi temız cıktı.ama bu ara katın agrısı büyük abdestim varmıs gibi hissediyoeum doktor tıbben sana yapabilecegimi birsey yok dedi.direk psikqtriye git dedi.ama benim kafamdan cıkmıyor kolonoskopi olsam mı die