Herkese selamm. Öncelikle 25 yaşındayımm. Ben aslında evlenmeden önce bi 4 yılımı verdim bi bölüm okudum ama o bölümü hiç sevmiyorum zaten atama vs de yok. O zamanlar tercihlerimi annem yapmıştı çok anlamadan vs derkeen sonu pişmanlık yani.
Ben şimdi yeniden sınava girip ataması olan bi sağlık bölümü okumak istiyorum. Bir koçla beraber ilerlemek istiyorum. Çünkü programla vakit harcamak istemiyorum. Yönlendirmeyle hemen ne deniyorsa tak tak onu yapmak istiyorum.En üst hedefim hemşirelik ( okuması daha zor çok iyi biliyorum) olmazsa da 2 yıllıklardan biri. Yani atamadan, çalışmadan çok ben sağlık okumak ve bilmek ıstiyorum. İçimde ki istek çok fazla.
Gelelim zurnayaa… Eşimden yana da ailemden yana da bir sıkıntım olmaz çpk şükür. Ama 1 yaşında bebeğim var. Onu ihmal etmek istemiyorum. Sınava hazırlanabileceğim en geniş vakit sabah namazından 8-9 a kadar ( bebeğim uyanana kadar). Böyle bir süreç geçiren oldu mu? Olduysa tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Ev, çocuk ders, aldığınız koçluk vs ne olursa bilmeye ihtiyacım var.. Bazen diyorum ki tamam çok istiyorsun ama uçjk bi hayal mi acaba şuan