livanurvealpinannesi61 haklısınız. Annemin babaannesi, yaşasaydi bir amcası daha olacaktı yani.. vermiş vermiş vermiş e tabi su vermede yok. Kavrulmuş cocuk ölmüş ve yine haklısınız. Takdiri ilahi demişler… ve çaya ekmeğin içini bölüp yumusatip süt olmayınca veriyorlarmış… bazen de yoğurt içine şeker duydukça ağzım açık kalıyor….