Eylulyagmur Önceden ‘sebepsiz’ çocuk ölümleri çokmuş ve insanlar bunun bilinçsiz davranıştan olduğunu bilemeyip nazardan öldü derlermiş. Bal tek başına alerjik demek doğru olmaz, bal tehlikeli. Balda clostridium botulinum adlı bir bakteri var. Eğer bunu bebeğin sistemi kaldıramazsa botulizm zehirlenmesi geçirir. Bu zehirlenme kendini hiç de diğer alerjen zehirlenmeleri gibi göstermez. Sinir sistemine hasar verir, solunum yetmezliğine sebep olabilir. Bu sebeple bal verilmemeli, verdim diyenler dinlenmemeli. 1 sene bir şeyi yememek için çok uzun bir süre değil❤️😊