Haticeyns canım ya şey sanırım bu durum psikolojik. İş yerinde bize senede bir test yapılıyor. Psikoloji testinde bende anksiyete çıkmıştı zaten. Ben ona bağlıyorum. Yani kusmanın değil de anksiyetenin çözümünü bulmamız lazım. Bende senelerdir var bu durum. Bi doktor arkadaşım ile görüşmüştüm. Çocukluk travması olabilir diyor. Anksiyete bozuklukları hep geçmişte yaşanılan durumlardan kaynaklıymış. Hatırlamasak bile hafızamızın bir yerlerinde hep kayıtlıymış aslında. Sadece gün yüzüne çıkarıp o anlara dönüp çözmemiz lazım demişti.