Kızlar bebeğim tam 3 aylık, atak dönemi meme reddi uyku reddi vs hepsini anladım her şey tamam, ama dışarıya çıktığımızda şu bir haftadır 10. dakikadan sonra katılarak ağlıyor ve eve nasıl geleceğimizi bilmiyoruz resmen koşuyoruz çünkü asla sakinleşmiyor, sanki biri canını yakar gibi ağlıyor ama yani böyle anlatamam. ve hiç sekmiyor. denk gelirse bir yerde ter akıta akıta emzirip sakinleştiriyorum uyuyor, uyandığının tahminen 10 dk sonrası yine aynı. Bizde dışarı çakma travması oldu artık dışarı çıkamıyoruz resmen. Evde aynı sorun yok evet yine gazlı ve huzursuz bir bebek ama dışarıdakini yapmıyor biz ne yapacağız ya