Merhaba herkese. 4 aylık oğlum. Gündüzde bıraksam kucakta uyur aslında ama gündüz kucakta uyuyup hafif dalarken yatırıyorum. Gece kucakta olmadığını anladığı an ağlıyor. Kucağımda durmak istiyor. Acaba gece korkuyor mu neden yapıyor olabilir? Not:Odada gece lambası var sık sık emziriyorum.