Kızlar 7 aylık kızım var emziriyorum ek gıdalara 5 buçuk aylıkken başladık . Öğünlerimizi sölicem sizde paylaşırsanız sevinirim . Kızım iştahlı aşağıdakileri yedirmeye rağmen 2 saatte bir acıkıyor . Öğünlerim az mı başka bişey eklemem gerekir mi ? Sizde paylaşım fikir olsun.
Kahvaltı : 2-3 bebe bisküvi , labne , zeytin ezmesi , pekmez
Anne sütü
Çorba - o gün evde ne çorba varsa genelde sebze veya tarhana yedirmeye çalışıyorum
Ara öğün yoğurt 2-3 bebe bisküvi bi gün pekmezli bi gün meyveli yapıyorum
Sonra yine emiyor
Sonra gece 8 buçuk gibi yatmadan önce yulaflı muhallebi içine meyve koyuyorum .