Merhaba güzel anneler bir sıkıntımız ver çözmeye çalışıyorum. 2 aya kadar bir sıkıntı yoktu 1 gün ıspanak yedim farklı olarak sonraki gün kakada mukus ve kan gördüm hemen kestim doktora danıştığımda süt ürünleri ve kuruyemişten uzak durmamı söyledi ıspanağı belirttiğim halde ama ben durmadım yemeye devam ettim süt ürünlerini çünkü en baştan beri abartmadan peynir sütlü tatlı yumurta yiyordum ve bu sabaha kadar yine bir şey olmadı 1 aydır sıkıntı yoktu bu sabah yine ufak kan gördüm 3 kere ishal şeklinde kaka yaptı ve geceden beri çok huzursuz😢 dün afedersiniz 1 tabak yaprak sarma yedim farklı olarak bir de sabahları kahvaltıma avokado ekledim 3 gündür sizce süt alerjisine alerjimiz var ben yeşil sebzelere bitkilere mi yoruyorum yoksa düşüncelerimde haklı mıyım ? Çok canım sıkıldı yarın doktor kontrolümüz var yine söyleyeceğim süt ürünlerini kes diyecek baştan beri yiyordum birikip bir anda süt ürünleri çıkar mı böyle 😔