Lütfen biri bana yardım etsin . 4 gün önce doğum yaptım.bebegim kiloluydo 19 dikiş atıldı. Doktor hiç bir bilgi vermedi ilk gün ağrım yoktu dünden beri üstüne oturamıyorum yürüyemiyorum normal doğum olmasına rağmen. Video çekip baktım ama anlamıyorum acaba dikislerim mi açıldı bu ağrı ondan mı yoksa normal mi . Yaraya nasıl bakmam gerekiyor bu durum ne zaman geçecek lütfen biri yardım etsin