İyi geceler tatlı insanlar, En sonunda buraya yazmaktan fikir almaktan başka çarem kalmadı her yolu denedim ama maalesef olumsuz hala, kızım 6 yaşında ve akşam 9da uyuyor gece 12den itibaren 2 dkda bir uyanıp ya yanıma geliyor yada ağlayarak uyumayarak beni yanına çağırıyor ben yanındayken yada babası yanındayken deliksiz uyuyor napacagimi şaşırdım artık okul dönemi de başlayacağı için bugün den itibaren odadan ayırmaya çalışıyorum 12 den bu saatte kadar hala uyukuya geçemedi şuan yanında bekliyorum uyumasını bana lütfen deneyip rahatladiginiz bir tüyolar verirseniz çok sevinirim :(