GizemElf Merhaba hanımlar anasınfları forma giyiyor mu görümce birşeyler söyledi ama bir de size sormak istedim…🌿
_YanakReisinAnnesii GizemElf giymiyorlar diye biliyorum çok yeniler de birşeyler değiştiyse orasını bilemiycem 🤷🏻♀️
Saybarssa GizemElf Devlet okullarının belirli bir kıyafet yönetmeliği var diye biliyorum. Eskisi gibi önlük düzeni olmasada okuldan okula değişiklik gösteriyordur. Bazı okullar öğrencilerinin tek tip giyinmesini isterken bazıları serbest kılabiliyor.
Dondurmalikahve GizemElf Yani ben 99 yılında anaokuluna giderken giydim ama şu an devlette de özelde de yiyen görmedim serbest oluyorlar.
[silindi] GizemElf bizde mesela ihtiyaç listesi filan atıldı ama kıyafet hakkında bişey söylenmedi bnce giyilmiyordur geçen senede sivilmis
SeverusSnape GizemElf göndereceğim devlet okulunda kıyafet serbest. Aynı lokasyonda bir kolejle konuşmuştum, orası uniforma giyilecek demişti, tek tip yani.