balbarlasmom radikal bi karar vermeniz lazim ve donmemeniz lazim benim kizim 1,5 yasinda birakti ondadada annemlere gelirken evde unutmusum anne emme dedi evde unutmusum 9zur dilerim eve gidince veririm dedim oyle öyle avuttum ama emme diye diye aglayip uyuyodu evet yipratici bi surec uyumalarini kolaylastiriyo bi taraftan cunku agizlarini yoruyolar sizin yine 11 gun iyiymis benim kizim 1,5 ay emme dedi eve gelincede anneannede unuttum diyip oyaladim oyle oyle alisti emzikle gercekten ciddi bi bag kuruyolar