Hanımlar kızım bugün 6aylik oldu v ve sadece anne sütüyle besleniyor kakası koyu yeşil olmaya başladı internetten bakıyorum bu durum normalmiş yaşayan varmı bir bilgisi olan yetersiz mı kalıyor sütüm acaba doktordan onay almadık bir kaç güne gidip ek gıdaya basliycaz cevaplarınızı bekliyorumm