Bebeğinizin kilo almasını istiyorsanız önceliğiniz anne sütü olmalı . Sütünüz yoksa zaten mecbur mama vb kullanmak durumundasınız fakat genel olarak zaten mamalar bebek ve çocukları şişiriyor. Benim bebeğim 3 aylık sütüm yetmediği için ilk hip mama kullandık. Gaz yaptı. Doktorumuz sma önerdi o da gaz yaptı. En son “aptamil conformil” mama ile devam ediyoruz. Gaz sorunu bayağı azaldı rahatça çıkarıyor. Marketlerde felan bulunmuyor genelde. Eczaneden daha kolay temin edebilirsiniz. İnternetten almanızı da önermem. Genel olarak çocuktan çocuğa da değişiklik gösteriyor.