albaayrk Merhaba sezeryan doğum yapalı bir ay oldu yalnız yanma hissi var kesi bölgesinde tek taraflı normal mi sizce iltihap vs bulunmuyor ama soldan vajinama doğru yanıyor.
cansu123ece albaayrk çok normal korkacak bir şey yok , iyileşiyor yavaş yavaş içdeki dikişler kapanıyor
sedaasc Yara yerinde kızarıklık şişlik akıntı yoksa yanma normaldir ama tabiki ultrasonla bakılması gerekir. Yara yerinizi temiz ve kuru tutmaya çalışın nemli kalmasın. Ara ara uzanıp açıp yara yerini havalandırın.