Selam herkese.. Kızım 2.5 yaşında. Sosyalleşme konusunda problemi var. İletişim kurmak istediği kişiler: ben, baba, anneanne, dede, babaanne,amca. Diğer tüm kişilerle İletişim kurmuyor. Parkta çocuk varsa oynamak istemiyor. Eve yabancı biri geldiyse olduğu odaya girmek istemiyor. Bu akşam misafirliğe gittik. 2 saat kaldık ve asla alısmadi. 5 dk susuyor yine ağlıyor. Çok üzülüyorum bu duruma. En azından akranlariyla İletişim kurmasını oynamasını istiyorum. Ne yapabilirim? Her gün parka götürüyorum. Oyun alanlarına vs gidiyoruz. Kızıma yaklaşımım nasıl olmalı?