Elarya hemşireyim linçleyecek bir şey yok kişisel tercih valla ben doğduğu gün verdim aldı ama sonradan kendi attı hep. Şimdi ne yaparsam yapayım verdiğim an sinirlenip fırlatıyor . 8 aylık şu an. Gece 10 kere uyanıyor biberon istiyor aylardır mama hazırla dök perişan oldum. Keşke emzik tutsa ama malesef.. neyseki artık büyüdü 2 ölçek mama yapıp yatağa koyuyorum uyanınca veriyorum içiyor. Yenisini yap dök ayrı zaman alıyor ama olsun🥲