HurremSultannn buluyorlar gerçekten,ben de anlamıyorum benim ilkinde oldu daha azdi ,ikincide 3 cm büyüdü birden böbrek parankim dokusu incelmiş artık çok şişirilmiş balon gibi olmustu ,benimkiler de böbreğe dayaniyorlar , sizinki iyi ki ikincide tekrarlamamis gerçekten ağrısı çok pis ve o ağrı bike erken kasılmalara sebep oluyor ,taksan da takmasan da erken doğum riskin var demişlerdi bana ,ben ilkinde taktirmadim o sancidan doğum sancı mi anlamamıştım öyle bir girdim dogumhaneye doğumum başlamış meğerse 1 saat içinde doğurup çıkmıştım 🤣