Hiç gaz damlası kullanmak istemedim ilk oğlumda kullanmadım gerek bile olmadı ama şimdi 25 günlük kızım krize girdi bugün akşama kadar ağladı karnını gere gere 🥹🥹 hiç bişey yapamadım masaj yapsamda kimyon çayı içsem de olmadı akşam en son bu damlayı aldık başladım yinede içim el vermedi üzerinde yazandan az verdim. İnşallah bir daha bu krize girmezse tekrar vermem diyorum siz nasıl kullanıyorsnz gaz olmasa bile düzenli veriyormsnz birde doktora sormadan başladım ya kızıyorum kendime hiç yapmadığım şeyler ama dayanamadım o ağlamasına 😭😭😭 nasıl zormuş ben ilk çocukta çocuk büyütmemisim meğer oğlum ne kolay bebekmis ah yavrum 🥹 bu kız yakacak çıramizi🥴🥴