psikolojikdanismanannee Kaygılandığında huzurlandığında veya öfkelendiğinde bebeğinizi nasıl sakinleştirsiniz?
Deletedmom_1111 psikolojikdanismanannee duşa sokuyorum direk dışarda yaşıyorsak bu durumu ne oldu veya onunla konuşmuyorum eğer gider konuşursam daha çok şiddetleniyor olayı
bisenakillisinzaten psikolojikdanismanannee büyüge duşa sokuyorum ya da suyla oynayacağı bı oyun veriyorum sürpriz yapiyorum ya da biraz çizgi film açıyorum öpüp sarılıyorum. Küçüge de camdan baktiriyorum.ona da duş aldiriyorum, konuşuyorum gidikliyorum
kleopatraaa psikolojikdanismanannee sulu oyunları çok seviyor hemen hazırlıyorum kafama göre bişeyler çok ağlıyorsa balkona çıkarıyorum ordan ağaçları ışıkları izlemeyi seviyor.
psikolojikdanismanannee Deletedmom_1111 evet. Duş çok sakinleştirici oluyor. dışarıda sakinleştirmek için iyi gelen bir çözümünüz var mı peki?
psikolojikdanismanannee kleopatraaa bazı bebekler olumsuz duygularda çevreye odaklanmakta zorlanıyor. Ne güzel, çevre gözlemi iyi geliyorsa 🍀
AnnaKurt Su, sarılmak, gıdıklamak, hadi parka gidelim demek (sanki eve geliyoruz gibi) Cidden heyheyleri gelmişse çikolata vermek 🤣
Gul-42 psikolojikdanismanannee oturup beklıyorum konusuyorum anlatıyorum duymuyor benı bende beklıyorum sarılıyoruz leğene su koyalım derim en son😂
egellam25 psikolojikdanismanannee önce kendim sakinleşmeye çalışıyorum ben çünkü gerçekten bebekler anne sinirlenince huzursuz oluyor ağlıyor sakince kucağıma alıp başını göğsüme koyuyorum dik bi şekilde şşşşşşş şşşş şşşş diye ses çıkartarak uyur bile bazen daha 2 aylık 3 yaşındaki kızım da bazen ağladığında veya huysuz olduğunda boş odaya geçip yere oturuyoruz biraz ağlıyor sonra gelip sarılır veya gelmezse ben giderim konuşuyoruz ve o an ağlama sebebi geçerliyse oluruna bakıyoruz boş bi sebeptense unutturuyorum ilgisini çekiyorum kendiliğinden sakinleşiyor
Deletedmom_1111 psikolojikdanismanannee bırakıyorum o yerde yuvarlanıyor kendini otlara atıyor geliyor beni ısırıyor Yani konuştukça sarılmayı denedikçe kendine zarar verdiğin fark ettim hatta geçen ağaca tekme attı 0 şaka daha 2 yaşına 1 ay var kız çocugu
AnnaKurt psikolojikdanismanannee Gıdıklayınca yüzünü buruşturup duruyor sonra dayanamıyor 🤣 Sarılınca da itiyo sonra istikrarlı olunca tekrar geliyor