5.5 aylıktı ilk koyduğumda. Doktorlar önermiyor ama ben artık dayanamadım sürekli kucakta gezmek istiyor gün içerisinde beni çok yoruyordu. 10 15 dk koyup alıyodum şuan 7aylık geri geri itmeye başladı daha ileriye gidemiyor önündeki oyuncaklarla oynuyor. Bende işlerimi yapabiliyorum en azından