Kızımın basını Ateş ölçerle ölçtüğüm de ateşi yol fakat kulağından ölçtüğüm de ateşi var gözüküyor bu arada ateş ölçer baştan ölçen aletten kulak içi değil sadece kulağına tuttum bide öyle ölçm diye kırmızı yandı 38,5 çıktı kendime denedim ama bende öyle olmadı kızımda öyle ckıyo şimdi ateşi var mı yok anlayamıyrm. Ayak parmakları soğuk sadece eli sıcak normal de elide buz kesiyodu . Kafa ısısıda yüksek geldi bana . 2 yaşındayz öyle ateşlenme yaşamadık hiç biraz tedirgin oldum . Koltuk altından da ölçüm yaptım ateşi çıkmadı . Ben biraz gribim bu gece oda biraz tıkandı burnum akıyor felan dedi ordan bi nem kaptm