haydii idare edeceksin o ara işte. Kızım tam 2 yaşta öğle uykusunu bıraktı zorlamadım hiç. Öğlen uyumak istemiyordu uyursa da akşam 10-11 bazen 12 ye sarılıyordu uykusu.
3 yaşında sabah 7 de kalkıyor akşam 7-8 arası yatıyor.
3-4 gibi uykusu geliyor o zaman oyaliyorum