Normalde bu saate kadar coktan uyurdu uykusu var gozlerini ovusturuyo ama uyuyamiyo bi rahatsizligi var ama ne. Aksamdan beri 3 kez az az kustu. Midesini mi usuttu acaba vantilatör acik hos hep acik bizde alisik olması lazim ama dun gece bir sure direkt uzerine gelmis olabilir ondan olabilir mi :(