Kızlar şimdi oğlum 10 aylık ve 6. Aydan itibaren tadımları yedi gayet iyi sonra tadımları bitince öğünlerde geçtim Bi zaman yedi sonra bıraktı yemeyi yani toplasan 2 ay amca yemiştir kime sorduysam geçici diyor ama bebeğim her gün yoğurt ve meyve yiyor ama kahvaltı yapmıyor vede asıl yemesi gereken öğünü yemiyor emiyor gece 3 4 kere gündüz de 2 3 saatte bir acaba ona mı güveniyor ben nasıl düzene sokarım bunu uzun oldu biraz kusura bakmayın