Deletedmom781 37 haftada 2200 dogmustu 20 gunluk olduk 2600 olmus kilosu iyimi ? Cok emmiyor sagip veriyorum ve mama ile gelisimi iyi mi acaba ?
sevgice Deletedmom781 gayet iyi merak etmeyin 1. Ay in sonunda 1 kilo almış olur. Sık sık emzirin saat başı 😊
mavi1balon Deletedmom781 haftası küçük doğduğu için yavaş kilo almıştır bu ay bundan sonra kendini toplar daha hızlı kilo alır 🤗
mavi1balon Deletedmom781 emme refleksi daha tam gelişmemiş olabilir sen emzirdikce o alışır. Stres yapma sadece güzel düşün güzel Olsun 🥰
GirayinAslisi Bence iyi cunku ilk hafta fln kilo veriliyor sonra tekrar aliyor fln ilk ay icin iyi gibi u bence sık sık emzirmeye bak annesi
GirayinAslisi Deletedmom781 2 cekicek 3 5 beklicek daha tam guclu degil ki isi gucu birak basina otur emzir kendisi birakana kadar emzir sabret cunku cok yavas emicek annesi ağzından n cekme emsin istedigi kadar