Ftmkrnc yukarı da da söyledim bana enfeksiyon gibi geldi ve tedavisi fitil +hap. Doğumdan sonra benim de inanılmaz her yerim şiştim hamileyken girdiğim şeylerin içine doğumdan sonra giremedim 🤷🏻♀️ özellikle ayaklarım patlayacak sanıyordum. Bazi vücutlar anesteziye bu şekilde tepki verebiliyormuş maalesef. Uyurken ayaklarımın altına 2 tane yastık koyup dikiyordum o şekilde inmişti.