Hayır asla kötü bir şey değil. İlk zamanlar etrafımızdaki boş konuşmalardan dolayı mamayı zehir gibi düşünüyoruz. Şuan o hallerimi düşününce çok salakmışım diyorum. Ben ilk aylar ara ara mama verdim ne zaman mamayı kabullendim ne olacak içsin ya diyip rahat oldum sütüm de bebeğime yetti mamayı bıraktık. Rahat olup stres yapmamak çok önemli.