Erolunannesi Herkese iyi geceler🌸 post açmak için geç bu saat ama neyse😀 Elimde 33′lü 2 paket,( 26 tane de açık pakette) var yani toplam 92 adet kilot bez var, biz bezi bıraktığımız için artık ihtiyacımız kalmadı satmak istiyorum
Erolunannesi kbraatlas 400₺ düşündüm bilmiyorum fazla mı ama ben de daha yeni almıştım 497₺ almıştım. Oğlum bezi bırakmayı aniden isteyince elimde kala kaldı
Erolunannesi Almak isteyen olursa fiyatta anlaşırız, dediğim gibi 2 paketi açılmadı 3.paketten de yalnızca 7 adet eksik