Resmiye Merhaba 19 günlük oğlumda laktoz instoleransı çıktı. Doktorumuz damla önerdi kullanıyoruz. Yememe dikkat ettiğim halde oğlumun çok gazı oluyor, özellikle akşam saatlerinde çok ağlıyor. Benzer durum yaşan var mo? Ne gibi çözüm yollarını deniyorsunuz?
PamukKizinAnnesi Resmiye biz 3 aylığız bizde de var süt ürünleri tuketmeyin ya da laktozsuz tüketin bizim daha geçmedi bir de reĺaktaz damla kullanıyoruz emzirmeden once
Resmiye PamukKizinAnnesi bende relactazı kullanıyorum. Damlayı damlattıktan sonra bekliyor musunuz? size kaç damla önerdi doktorunuz. Her memede ayrı ayrı damlatıyor musunuz? Peynir , yoğurt vb yemiyor musunuz? Çok zor bir süreç...
catwalk Merhaba laktoz intoleransı tanınız hangi gaita tahlili ile netleşti?Sanırım kızımdada var bugün şeker kromatografisi yapıldı sizde de bu testle mi tanı kondu acaba?
Resmiye catwalk Kakasını fışkırtarak ve sulu yapıyor. Poposunda yara var. Emzirirken midesinden hep ses geliyor, emerken bacaklarını kasıp ağlıyor. Bunlar bulgularımız.
ikos58 Resmiye bızde test yaptırmadık 10 gunluktu basladık bıogaı+relactaz kullanmaya 5 aylık olucaz hala devam edıyoruz ama sukur 3. Ayın sonunda azaldı
Rainbow Resmiye aynı şeyler benim bebeğimdede var hangi şikayetle gittiniz ben gazı olduğuna yoruyordum
catwalk Cevaplar için çok teşekkür ederim.Bizden baya bir test istediler sonuç çıkanlarda şimdilik birşey yok çok şükür.Ama ankaraya gitti bir gaita testi,sanırım ona göre netleşecek..Bende yazarım size.yavrularımız hep mutlu,sağlıklı olsunlar inşallah🙏🏼