Bebeğim henüz 10 aylık anne yanı ahşap beşik ve sallanır otomatık beşiğ yanlız otomatıgı durdu çalışmıyor ısteyen sallayarak da kullanabılır ben alır almaz bozuldu çünkü öyle kullandım bebegım büyüdüğü ıcın ıcınde uyumuyor ve anne yanı beşikte de uyumuyor yanımızda yatırıyoruz ısteyen elden çok uyguna verıyorum
- ![
>!~~_****_~~!<]()