Merhabalar🌸 4 ay 22 günlük kızım son 4-5 gündür mama yerken inanılmaz terliyor ıkınıyor sıkılıyor biberonu ittiriyor arada ağlıyor yemek istemiyor falan. Sadece mama ile besleniyor ve 2-3 aydır sma optipro kullanıyoruz. Gaz problemi yok doktorumuz relaktaz damla önermişti ve kullanmaya başladığımızda da çok rahat etmiştik ama şu sıra mama yerken çok zorlanıyor. Sizce bunlar alerji belirtisi mi yoksa mama reddi gibi bir sürece mi girdik çok üzülüyorum ya ne olduğunu da anlamıyorum. Kontrole gitmemize daha var ama önceden götürmeli miyim onu da bilemedim. Herkese teşekkürler şimdiden🌸