Annelerim iyi geceler herkese.
Benim adım keşke evham falan olsaydı. Gözüme uyku girmiyor, yarın 4. ay aşımız var ve ya ateşi çıkarsa diye kabuslar görüyorum gözümü kapatınca. Neden böyle oldu bilmiyorum, doğumdan önde ben relax bir anne olacağım, asla evham yapmayacağım diyordum. Ama tabii plansız gelişti bazı şeyler 25 günlük bir küvez süreci yaşayınca tuzu biberi oldu. Oğlum 4 ay 11 günlük, düzeltilmiş olarakta 3 aya 2 gün kaldı. Bu aşı ateş yapar mı? Eğer yaparsa hastaneye mi gideyim, calpol mu hemen vereyim yoksa duş mu? Evde 5 tane farklı ateş ölçer var, nasıl bir ruh hastası oldum burdan anlayın 🥹 bana akıl verin anneler lütfen 🙏🏻