FettahMerve06 İyi geceler herkese BEBEĞİMİN kıyafetlerinde ki lekeleri çıkaramıyorum elite home almıştım o da çok çok iyi değil ve uğraştırıcı sprey formatında memnun kaldığınız leke çıkarıcı var mı
ipegimsi FettahMerve06 vanish konsantre leke çıkarıcı jel çok memnunum leke olduktan sonra makineye atmadan önce on yada yirmi dk bekletiyorum soğuk suda bir çitileyip makineye atıyorum kızımın kıyafetleri tertemiz hiç leke yok fiyatı da uygun tavsiye ederim
Mnli FettahMerve06 baby me sıkıyorum ama onun da çıkarmadıkları oluyor bence önemli olan hemen müdahale edip hemen yıkamak bu yöntemde de en etkilisi beyaz sabunla çitilemek beyaz sabun genelde çıkarıyor
endoplazmikretikulumiste FettahMerve06 yağ ve salça kolay kolay çıkmıyor birde güneşe koyuyorlar kolay çıksın diye püf noktası bekletmeden derhal müdahale de daha kolay oluyor herşey
hndathn FettahMerve06 ben rossmanin fırça formda olanını kullanıyorum 1 senedir keşke daha önce farketseymisim lekelere anında çözüm hatta bazen kıyafet olmuyor hadi diyorum bir tişörte bir kazaga makine çalıştırmayayim 2 gün sonra ancak yıkanacak kadar birikiyor çamaşır o zaman dahi çıkarıyor ister bekletin ister bekletmeden yıkayın