Mihranimmm Kizim 11 aylik bir ayağının üstüne basmıyor parmak ucu yürüyor yürümek falan da istemiyor sanki ayaklarında can yok. Basmak istediği zaman kısa süreli basıyor sorun olsa bip.iyorum hep olmaz mi kafama çok takmaya başladım var mı benzer durumu yaşayan
bsr9696 Arkadaşımın çocuğu 17 aylık yürüdü durduramiyor şimdi de,🙂 18 aya kadar zaten doktorlar da bişey yaoamiyor yine yürümezse emar çekiyorlar hiç acele etmeyin bence siz oule yaptıkça hisseder gerilir ve olacağı varsa da olma
Mihranimmm Bssraa2 yürümesini değil ayağını basmamasini takıyorum kafama. Bir ayağı sürekli parmak ucunda ya da havada. Basmiyor
Mihranimmm biroglanannesii1 ara ara koyuyorum ikiz bunlar bi kizim da var 4 yaşında hepsine yetisemeyince mecburen koydum yanj