brcn1990 Kullanan var mı arkadaşlar ? Emzirme döneminde iğnesi yapılamıyormuş sanırım. Benim çok düşük çıktı. Hap verdi bir ay kullandım sonra bıraktım. Diyetisyene gittim d vitamin eksikliği yüzünden kilo veremediğimiz söyledi
arasardaannesi brcn1990 aslında güneş ten alamıo musunuz güneşte dursanız hergun on dakka ılaclardn daha önce ıy gunesten alıoz dıe bılıom🌺