fatmaakyoll Allah yardımcınız olsun beniöde 3 buçuk yaşında ikizlerim var bi de 5buçuk yaşında büyüğü var ,tek başına baktım evet gerçekten zor hele ki gurbette iseniz ben öyleydim çünkü üçüz gibi büyüttüm hepsi ayrı ilgi alaka istiyor ve ikizleri aynı anda yedirip içirip uyuma zamanı aynı olursa çok rahat edersiniz ,benim hala da öyledir . Kendinize vakit kalıyor nefes alabiliyorsunuz en azından. dilerim gğzellikle sağlıkla büyütürsünüz ve ev dağıldı onu yapamadım bunu yapamadım derdine düşmeyin çünkü onlarla geçirilen zaman geri gelmiyor,herşey yapılıyor 🥰🌸