bulutmom_ Busragoksu Ben sağlık ocağına sordum 1 yaşta yapıyorduk ama salgın bu aralar çok fazla olduğu için 9 ayda tavsiye ederiz dedi bende hafta içi doktorumuza sorucam ona göre bu hafta içi yaptırcaz
Themom_ Busragoksu Doktorumuz önerdi sağlık ocağıda çağırmıştı 9. Ayda yaptırdım salgınlar çoğaldığı için yapılması gerekliymiş
Busragoksu bulutmom_ sağlık ocagi banada önerdi ama onermeyen hemsireler de cok fazla o yuzden kararsiz kaldim
eknbrc Busragoksu ben yaptırmadım. Olduğumuz bölgede salgın yok. Zaten 12.ayda yapılacak fazla doza gerek yok dedi doktorumuz
pozitifanne06 Busragoksu hangi şehirdesiniz, biz alerjik bebe olduğu için yaptırmadık alerjisi olmasaydı yaptircaktim
mervebyg Benim bebeğimin yumurtaya alerjisi vardı doktorumuz yaptırmayın demişti 12. Ayda yaptırmıştık
aybkm mervebyg nerde yaptırdınız peki aşıyı bizimde yumurta alerjimiz var ileri boyutta 9. ayı yaptırmıcam 12. ay çok korkuyorum bişey olursa diye
gmz1991 Hemşire öneriyoruz dedi ama salgın yok sanırım bulunduğum yerde. Aynı aşıyı bir yaşında da yapacaksanız istemiyorum dedim yaptırmadım.