Cerennnn5858 zorlandım ben baya, başlarda su teklif ettiğimde asla istemiyordu sadece ağlıyordu beni bile duymuyordu öyle hırçın ağlıyor… Saatlerce ayağımda sallıyordum ya da kucağımda yatıyordu. 18 gün oldu şimdi bazen suyu kabul ediyor içiyor bazen içmiyor. Ağlıyor yine ama ilk günlerdeki gibi şiddetli değil. Bazen kolay uyuyor bazen zor. Hâlâ tam düze çıkmış değiliz yani alışmasını bekliyorum