Bebegimcanim benim bebeğimde 3 ay 10 günlük aynı şekilde düzenli gündüz uykuları yok. 3 gündüz uykusu bilmem ne yok yani, ne zaman isterse o zaman uyuyor bi gün gayet iyi uyuyor, bi gün toplam 1 saat anca uyuyor. Geceleri de 11 buçuk 12 den aşağı uyumuyor. Her şeyi deniyorum uyutmaya çalıştıkça yüzüme bakıp bakıp gülüyor 🤷🏻♀️ Ben kasmıyorum akışına bıraktım doğru mu yanlış mı bilmiyorum doktoruma da sordum beslenmesini etkilemediği sürece sorun yok dedi kilo alımı da iyi çok şükür 🙏 çocukları aman illa uyuyacksn diye de sıkmaya karşıyım 🤷🏻♀️ Naçizane fikrim 😚