Xname xyz0606 kumtel mi markası Kiracıyım ocak bozulunca ocak aldım sadece idare etsin diye Çok kayıyor üstü yani tencere tava birden kayabiliyor Bebekle çok korkuyorum Hep arka gözlerinde pişiriyorum bebeğim mutfaktayken
melikeuraz Ablam , görümcem ve arkadasim ceyizi icin almıştı gayette tıkırında güzel çalışıyor memnunlar şans biraz beyaz eşya isleri.
Adenkom Kumtel markaysa ben aldım 4yıldır kullanıyorum çalışmalarında sorun yok ama kaliteli değil bence bugün olsa asla almazdım
mom1900 Ben 1 yıldır kullanıyorum işimi görüyor. Davlumbazı daha kullanmamıştım onu da bu ay taktırıcam. Fırının tek tepsisi var turbo özelliği yok ama yine de güzel yani ne yapsam gayet güzel pişiriyor.