asimm aynı şeyleri yaşıyoruz, ben çok hastaydım diye doğduğundan beri hep eşim baktı. Doğum zamanı 1 ay senelik izne çıktı benim için bu süreçte 1 kez olsun altını değiştirmedim hep o baktı. Şuan 6 aylık ve babasına aşırı düşkün yani onu görünce uçuşuyor açıkçası bu durum beni üzmüyor mutlu ediyor, çünkü bende babamı çok severim ☺️ sende üzülme daha çok küçük emin ol 1 saat ayrı kalırsanız sen geldiğinde de aynı şekilde heyecanlanır 🌷