Bugün ilk kez dentinox jel kullandım. Sonrasında babaannesi biraz ayağında salladı uyumayınca ben aldım emzirdim. Emzirirken uzun süre sonra ilk kez nefessiz kalır gibi yaptı öğürdü öksürdü emmeye devam etti yine öğürdü yine nefessiz kalır gibi oldu sonra omzuma alıp sırtına vurdum. Tekrar emmek istedi anında uyudu yatağına koydum şimdi.
10 aylık bebeğim. Neden böyle oldu anlamadım. Jel alerji falan yapmış olabilir mi? Şimdi uyuyor sorun yok gibi ama aklım kaldı. Bugün köfte yerken boğazında kalmıştı o nefes borusuna mi kaçtı diye de düşündüm.
Uyandırıp doktora mi götürsem acaba ya. Rabbim bebeklerimizi korusun 🥺