oglumunannesiyim_- benim kızımda 10 gün sonra 6 aylık olacak inşallah kusma sorunu bizde de var doğduğundan beri ve iştahsız bugün çocuk gastroentoloji doktoruna gittik çok şükür bir sorun çıkmadı ama reflü olabilir ve büyüdükçe düzelecek dedi ilaç verdi ilacı kullandıkça iştahı da artar midesi rahatsız olan çocuk yemek yemek istemez dedi kilosu da 6 kilo 385 gram