AnnaGloria bazı bebeklerin gerçekten huyları çok keskin bunu anca yaşayan bilir :/ benim kızım daha bir aylıktı kendi evimizden başka evde, annem ya da eşimin ailesi başka yere de gitmedik o dönem, o kadar ağlıyordu ki… Uyumaz durmaz sürekli ağlardı duramazdık bir yerde ya da biz hep ikimiz bir odada duracağız. Annemlerde durmaya başladı sonra, kv evine daha geç alıştı. Mesela şu an 17 aylık ama hâlâ başka yerde uyumaz. Gündüz uykusu zaten kısa ama annemde yatırayım daha da kısa uyur kalkar ve geri de uyumaz. Huyu artık bu kabul ettim benim müdahale edeceğim bir şey değil elimden bir şey gelmiyor