Bebeğim bugün sünnet oldu o kadar kötü bir anı olarak kaldı ki hafızalarda hayal ettiğim gibi olmadı güle güle girdiğimiz hastaneden ağlaya ağlaya çıktım 3,5 aylık oğlum hem idrar yolu enfeksiyonu geçmişi hem de darlık olduğu için sünnet yaptırma kararı aldık neyse bugün sabah gittik yatış işlemlerimiz oldu prosedür gereği damar yolu açılması lazım ve kan alınması lazım dediler nedenini sorduğumuzda bazen pıhtılaşma bozuklukları olabiliyormuş önlem amaçlı dediler dedik ki sağlık için şartsa bi deneyin bebeğimi yenidoğan yoğunbakıma götürdüler oradaki hemşirelerin eli daha yatkın diye damar yolu için içeri girmek istemiştim almadılar haklı olarak çünkü yatan bebekler var enfeksiyon riski nedeniyle … neyse orada kaç kere denediler bilmiyorum dışarıya yavrumun sesi geldikç gözlerimin yaşını durduramadım bulamadık diye kucağıma verdiler bebeğimi odasına götürdüm sonra tekrar geldiler illa damar yolu açılmak zorunda diye bende aptalım o an bağır çağır istemiyorum de yukarıdan anestezi teknisyeni çağırmışlar tekrar denediler yavrum nasıl ağlıyor çocuk katılma nöbeti geçirdi resmen hala çığlıkları kulağımda basiretim bağlanmış gibiydi şoka mı girdim nedir müdahale edemedim şuan nasıl içim yanıyor uyuyamıyorum sürekli ağlıyorum en mutlu olunması gereken zamanlardan biri ben ağlayarak geçiriyorum en son annem ve kayınvalidem dayanamadı bırakmalarını söylediler doktorun yanına gittiler istemiyoruz damar yolu falan diye vazgeçildi çocuğumun koluna baktığımda tam 7-8 tane delik vardı sıkmaktan kan toplamış kolları görünce delirdim başhekimin odasına götürdüm bakın haline diye normalde 2 kereden fazla denenmemeli dedi başhekim ama benim çocuğuma tam 7 kere denenmiş şikayetçi oldum şuan bebeğim uykusundan ağlayarak uyanıyor kollarını kucaklıyor korkmuş resmen kendimden nefret ettim nasıl bir anneyim göz göre göre acı 10-15 dakikalık basit bir işlem için 1 saat ağlattılar bebeğimi en son hiç bir şey artırmadan aldırdık sünnete doktorumuzdan memnunduk sonra çok pişman oldum çookkkk keşke çocuğumu aldığım gibi gitseydim oradan vicdan azabı çekiyorum psikolojim bozuldu sürekli ağlıyorum iyi bi anne olamadım mı ben 😔